Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشدادي, مهدي-
dc.date.accessioned2019-09-17T07:56:23Z-
dc.date.available2019-09-17T07:56:23Z-
dc.date.issued2019-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/12717-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور استراتيجية التمييز في تعزيز الاستجابة التنافسية-دراسة حالة مؤسسة مطاحن عمر بن عمر للصناعات الغذائية بقالمةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mehdi_CHEDDADI.pdf16,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.