Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorachi, nacer-
dc.date.accessioned2020-11-22T08:18:03Z-
dc.date.available2020-11-22T08:18:03Z-
dc.date.issued2011-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15375-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الإعلان في تسويق خدمات مؤسسات الإتصال دراسة حالة مؤسسة اوراسكوم تيليكوم جازيen_US
dc.title.alternativeتجارة دوليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
عشي_ناصر.pdf1,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.