Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلفراق, فتحي-
dc.date.accessioned2020-11-22T08:56:51Z-
dc.date.available2020-11-22T08:56:51Z-
dc.date.issued2011-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/15376-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور التسويق في زيادة الفعالية الاقتصادية للمؤسسات الانتاجية الوطنية دراسة حالة مؤسسة حليب الاوراس باتنةen_US
dc.title.alternativeتجارة دوليةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بلفراق_فتحي.pdf16,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.