Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسايح فاطمة-
dc.date.accessioned2021-02-15T08:04:31Z-
dc.date.available2021-02-15T08:04:31Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17166-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور المسؤولية الاجتماعية في تحديد الاستراتيجية التسويقية /دراسة حالة عينة من المستهلكين بجامعة بسكرةen_US
dc.title.alternativeتسييرen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté de Droit et des Sciences Politiques (FDSP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
سايح_فاطمة.pdf846,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.