Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorاسماء هنودة-
dc.date.accessioned2021-02-22T08:50:12Z-
dc.date.available2021-02-22T08:50:12Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17305-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور الإدارة الإلكترونية في تحسين جودة الخدمات المصرفية دراسة حالة بنك البركة الجزائري –وكالة بسكرة-en_US
dc.title.alternativeالعلوم الاقتصاديةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اسماء_هنودة.pdf9,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.