Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأعمر عزيز عبد الرحمان, دغو نورالدين-
dc.date.accessioned2021-04-04T09:51:30Z-
dc.date.available2021-04-04T09:51:30Z-
dc.date.issued2020-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/17746-
dc.language.isoaren_US
dc.titleFACEBOOKتأثير التسويق الفيروسي على بناء الصورة الذهنية للعلامة التجارية هواوي -دراسة مسحية على عينة من مستخدمي منصة التواصل الالكترونيen_US
dc.title.alternativeاعلام و اتصالen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
دغو_نور_الدين_أعمر_عزيز_عبد_الرحمان.pdf12,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.