Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
University of Biskra Repository
Search
Search:
All of DSpace
Thèses de Doctorat
Faculté des Lettres et des Langues (FLL)
Département d'anglais
Département de français
Département des arts et de langue arabe
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 34 (Search time: 0.041 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2012
Pour une approche communicative de l’enseignement-apprentissage explicite de la grammaire française
KAHLAT Nadjoua
2012
شعر نازك الملائكة بين التراث و الحداثة
سامية آجقو
2012
خطاب المفارقة في الأمثال العربية مجمع الأمثال للميداني أنموذجا
بن صالح نوال
2012
Investigating Teachers' Attitudes toward the Adequacy of Teacher Training Programs and CBA-related Instructional Materials: A Case Study of the Algerian Intermediate School Teachers of English in the Region of Biskra
BACHER, Ahmed
2012
الحجاج في كتاب " البيان والتبيين " للجاحظ
ليلى جغام
2012
الصورة الشعرية و جمالياتها في شعر أبي الصلت أمية بن عبد العزيز الأندلسي
ابتسام دهينة
2012
الخطاب النقدي في كتاب 'الوساطة بين المتنب ي وخصومه' للقاضي علي بن عبد العزيز الجرجاني
barbari, chahira
2012
البعد التطهيري الاتصالي في شعر محمود درويش"ديوان لا تعتذر عمَّا فعلت" أنموذج
ABDALLAH, Youcef
2012
انتقام الشنفرى في ضوء نظرية القراءة
ALAZHAR, MAHMOUDI
2012
الخطا ب الشعري من منظور السانيات النصية في ديوان'أغاني الحياة'لابي القاسم الشابي -انموذجا
sehal, leila
Discover
Author
1
ABDALLAH, Youcef
1
aissaoui, mustapha
1
ALAZHAR, MAHMOUDI
1
Aouiche, Houda
1
BACHER, Ahmed
1
barbari, chahira
1
BOUAICHA, Hayat
1
Boudiaf, Naïma
1
Boughefir, Chahrazad
1
BOURAS, AbdelkhalaK
.
next >
Subject
1
approach communicative
1
Grammar
1
learning explicit
1
Rules of use and rules of usage
1
Teaching