Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن سهلة ريان و خرفي السعدية-
dc.date.accessioned2024-11-13T13:23:47Z-
dc.date.available2024-11-13T13:23:47Z-
dc.date.issued2024-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29441-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتعليمية الوضعية الإدماجية بين فهم المكتوب وإنتاج التعبيرالكتابي عند تلاميذ السنة الثانية والرابعة متوسط/ متوسطة عبدلي محمد ا لشريف – و 18 فبراير ا لحاجب أنموذجاen_US
dc.title.alternativeادب عربيen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Lettres et des Langues FLL

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بن_سهلة_ريان_خرفي_السعدية.pdf4,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.