Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29441
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | بن سهلة ريان و خرفي السعدية | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T13:23:47Z | - |
dc.date.available | 2024-11-13T13:23:47Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-20 | - |
dc.identifier.uri | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29441 | - |
dc.language.iso | ar | en_US |
dc.title | تعليمية الوضعية الإدماجية بين فهم المكتوب وإنتاج التعبيرالكتابي عند تلاميذ السنة الثانية والرابعة متوسط/ متوسطة عبدلي محمد ا لشريف – و 18 فبراير ا لحاجب أنموذجا | en_US |
dc.title.alternative | ادب عربي | en_US |
dc.type | Master | en_US |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
بن_سهلة_ريان_خرفي_السعدية.pdf | 4,36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.