Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوحته عبد الحميد و بوقربه احمد-
dc.date.accessioned2024-11-21T09:33:11Z-
dc.date.available2024-11-21T09:33:11Z-
dc.date.issued2024-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29656-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتاثير التسويق الالكتروني على القرار الشرائي للمستهلك-دراسة مسحية على عينة من مستخدمي موقع علي اكسبريسen_US
dc.title.alternativeاتصال وعلاقات عامةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بوحته_عبد_الحميد_بوقربه_احمد.pdf3,63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.