Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبيجو ملاك -بليلي مريم-
dc.date.accessioned2024-11-24T13:20:13Z-
dc.date.available2024-11-24T13:20:13Z-
dc.date.issued2024-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29725-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتاثير التضليل الاشهاري الالكتروني عبر شبكات التواصل الاجتماعي على سلوك المستهلك-دراسة ميدانية على عينة من طلبة علوم الاعلام و الاتصال-جامعة محمد خيضر بسكرة -شتمةen_US
dc.title.alternativeاتصال وعلاقات عامةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بيجو_ملاك_بليلي_مريم.pdf4,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.