Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29725
Title: تاثير التضليل الاشهاري الالكتروني عبر شبكات التواصل الاجتماعي على سلوك المستهلك-دراسة ميدانية على عينة من طلبة علوم الاعلام و الاتصال-جامعة محمد خيضر بسكرة -شتمة
Other Titles: اتصال وعلاقات عامة
Authors: بيجو ملاك -بليلي مريم
Issue Date: 20-Jun-2024
URI: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29725
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بيجو_ملاك_بليلي_مريم.pdf4,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.