Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن عبد الحفيظ مريم / جمعي هاني-
dc.date.accessioned2024-11-25T09:04:34Z-
dc.date.available2024-11-25T09:04:34Z-
dc.date.issued2024-06-20-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/29757-
dc.language.isoaren_US
dc.titleدور العلاقات العامة الإلكترونية في بناء سمعة المؤسسات الاقتصادية . تقرت دراسة حالة لمؤسسة- اونا تقرتen_US
dc.title.alternativeاتصال وعلاقات عامةen_US
dc.typeMasteren_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Humaines et Sociales (FSHS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بن_عبد_الحفيظ_مريم_ جمعي_هاني.pdf2,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.