Please use this identifier to cite or link to this item: http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/7018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorقيراطي, فارس-
dc.date.accessioned2016-01-16T09:24:11Z-
dc.date.available2016-01-16T09:24:11Z-
dc.date.issued2016-01-16-
dc.identifier.urihttp://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/7018-
dc.language.isoaren_US
dc.titleتأثير جودة الخدمات المصرفية على سلوك المستهلكen_US
dc.typeMasters thesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Economiques et Commerciales et des Sciences de Gestion (FSECSG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تأثير جودة الخدمات المصرفية على سلوك المستهلك.pdf2,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.