Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10049
Title: | The Role of LearnerCentred Approach in Enhancing EFL Learners’ Autonomy A Case Study of Third Year Pupils at Elmodjahid Moadaa ElHachmi Secondary School Chetma, Biskra |
Authors: | Hemidi, Hanifa |
Issue Date: | Jun-2017 |
Abstract: | الملخص : غالبا ما يهيمن اساتذة اللغة الانجليزية على العملية التعليمية و ذلك من خلال تبنيهم لطرق التدريس التقليدية التي ترتكز اساسا على نشاط الاستاذ الذي يتحكم في سير عملية التعلم و يقوم بدور الملقن . لذلك يصبح المتعلمون غير فاعلين و معتمدين بالدرجة الاولى على ما يقدمه الاستاذ من معلومات و معارف مما يؤثر سلبا على تحصيلهم الدراسي فيما يخص مادة اللغة الانجليزية. |
URI: | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10049 |
Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hemidi-Hanifa2017.pdf | 3,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.