Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10082| Title: | The Role of Audiovisual Supports in Improving EFL Learners' Pronunciation. The Case Study of First Year LMD Students’ of English, University of Biskra |
| Authors: | SERRAYE, Amel |
| Issue Date: | Jun-2017 |
| Abstract: | الملخص : البحث عبارة عن دراسة معمقة عن دور ادوات السمعي البصري في تحسین النطق . لمجموعة من طلاب السنة الأولى في قسم اللغة الإنجلیزیة , بجامعة محمد خیضر بسكرة.و هذه الدراسة قائمة على اذا استعمل المعلم الاجنبي ادوات السمعي البصري سيتم تحسين مهارات النطق لدى الطالب ونتيجة لكل هذا سيتم تطوير المهارات اللغوية للطالب و خصوصا اثناء التواضضل مع الغير |
| URI: | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10082 |
| Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Serraye-Amel2017.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.