Please use this identifier to cite or link to this item:
http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10105| Title: | The Role of Teacher’s Expressiveness in Delivering Effective Lecture in EFL Classroom A Case study: Third year EFL students at the Department of Foreign Languages-section of English |
| Authors: | OUAHAB, Amina |
| Issue Date: | Jun-2017 |
| Abstract: | الملخص : ان البحث الحالي يحاول تقصي تحقيق سعيا لفحص دور الظواهر الغير لغوية المستعملة من طرف الاستاذ المحاضر للغة الانجليزية كلغة أجنبية في لقاء محاضرات فعالة و ناجحة ........................... |
| URI: | http://archives.univ-biskra.dz/handle/123456789/10105 |
| Appears in Collections: | Faculté des Lettres et des Langues FLL |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ouahab-amina2017.pdf | 2,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.