Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 2000 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Jul-2021حصة التربية البدنية وتأثيرها عمى الصحة النفسية لدى تلاميذ مرحمة التعليم الثانوي للأقسام النهائية دراسة ميدانية من وجهة نظر الأساتذة لبعض ثانويات ولاية جيجلدربالي أسامة; زنزان تقي الدين
Jul-2021أهمية صورة الجسم لدى تلاميذ المرحلة الثانوية في حصة التربية البدنية و الرياضية دراسة ميدانية على مستوى ثانوية يحياوي موسى عين التوتة ولاية باتنةدلندة مراد; هلالة خالد
Jul-2021أسباب عزوف أساتذة التربية البدنية والرياضية على المساهمة الفعالة في الرياضة المدرسية دراسة ميدانية على مستوى ثانويات بلدية بسكرةبن صالح ياسـر; شنافي شمس الدين
Jul-2021عوائق ممارسة الرياضة لدى بعض النساء لمدينة الوادي بحث مسحي أجري على بعض النساء لمدينة الواديصالحي هجيرة
20-Jun-2021An Investigation of the Major Challenges Encountered by EFL Teachers and their Impact on EFL Students’ Academic Performance in Distance Education in Algeria. The Case of the English Language Branch at Mohamed Kheider University of Biskra.Mohamed Laid, DAMBRI
20-Jun-2021An Investigation into Visually Impaired Students and Teachers’ Attitudes towards the Use of ‘Be My Eyes’ Application The Case of Pupils at Taha Houssine Middle School-BiskraDassa Elhousseyne, Sebai Mohamed Bachir
20-Jun-2021Investigating Teachers’ and Students’ Attitudes towards Using the Context Clues to Facilitate Vocabulary Acquisition The Case of EFL Master Students at Mohamed Kheider University of BiskraDJELLOULI DELLA, Khaoula Fatiha
20-Jun-2021An Investigation into the Effectiveness of TED Talks Videos to Improve Learner’s Vocabulary Knowledge in the Speaking Skill: The Case of Third-Year Students of English at Biskra UniversityRazane, Meral DOU
20-Jun-2021Investigating the Role of Teachers’ Written Feedback in Developing EFL students Academic writing A Case of First Year EFL Master Students at Mohamed Kheider University of BiskraDJEFAFLA, Maroua
20-Jun-2021The Role of Task-Based Approach in Enhancing EFL Pupils’ Engagement in Writing The Case of Third Year Pupils at Hamoudi Mohamed Sghair Middle School, BiskraDjoudi, Messaouda